1. Üldtingimused

1.1 Minuminu.ee on riideid, aksessuaare, personaliseeritavaid tooteid ning kingitusi (edaspidi Tooted) müüv e-pood, mida haldab Minukink OÜ (edaspidi Minuminu.ee) registrikood 11352848, MKR registreeringu number KJK049142.

1.2 Minuminu.ee kasutajaks registreerides ja/või Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

1.3 Veebipoe MinuMinu.ee isikuandmete vastutav töötleja on Cudeta OÜ (registrikood  12471236) asukohaga Võsa tee 13-10, e-kiri info@minuminu.ee. Cudeta OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

2. Lepingu sõlmimine

2.1 Minuminu.ee müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;

2.2. Minuminu.ee ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Minuminu.ee arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita (nt ostukorvi lisamisel).

 

3. Hind

3.1. Minuminu.ee e-poes müüdavate Toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;

3.2. Juhul, kui olete valinud kättetoimetamise viisiks Post24 pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Post24 pakiautomaati.

3.3. Juhul, kui olete valinud kättetoimetamise viisiks Itella SmartPOST pakiautomaadi, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist valitud Itella SmartPOST pakiautomaati.

3.4. Juhul, kui olete valinud kättetoimetamise viisiks Eesti post postiteenuse, sisaldab hind ka Toodete kohaletoimetamist Eesti Posti teenusega.

 

4. Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

4.1. Minuminu.ee teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Mis juhtub siis, kui olete tellinud Toote, kuid see on tegelikult otsa saanud? Sellisel juhul võtame Teiega esimesel võimalusel ühendust ning saad valida endale kõige sobivama variandi:

*kanname Teile järgmisel tööpäeval raha tagasi; 
*asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu; 
*tellime võimalusel Toote uue partii, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg;

4.2. Minuminu.ee teeb kõik võimaliku, et Tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;

4.3. Minuminu.ee teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad, kuid alati ei pruugi see nii olla. Minuminu.ee uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasus.

 

5. Konto loomine

5.1. Minuminu.ee kliendikonto loomine ei ole ostmiseks kohustuslik, kuid see annab mitmeid lisavõimalusi: tellimuse ajaloo jälgimine, eelsalvestatud andmete võimaldamine, mis muudab tellimise protsessi lihtsamaks, uudiskirja saamine, soovikorvi loomine jne.

5.2. Teil on alati võimalus oma konto kustutada, minnes "Seaded" lehele ning vajutades "Kustuta konto" nuppu.

5.3. Üks füüsiline isik võib omada ainult ühte Minuminu.ee kontot.

 

6. Ostmine

6.1. Leidke Minuminu.ee lehelt endale sobiv Toode. Näiteks personaliseeritud beebitekk;

6.2. Valige teki värvus, lisage vahelehel "Personaliseeri" oma soovitud personaliseering, salvestage see ning vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". Kindlasti ärge unustage lisatud personaliseeringut salvestamast!

6.3. Järgnevalt tuleb Teil vajutada nupule "Ostukorv", mille vajutamisel avaneb "Ostukorvi"vaade. Kui ostukorvi lisatud tekk on ainukene, mida soovite soetada, vajutage nuppu "Kassasse" (kui soovite Minuminu.ee lehel veel ringi vaadata ning lisaks olemasolevatele tekile veel midagi lisaks valida, võite liikuda menüünuppude abil uuesti Tooteid valima ning toimida samamoodi nagu eelnevalt teki lisamise puhul) Saite kuskilt soodustuse koodi? Soodustuse saamiseks sisesta Ostukorvis väljale "Soodustuse kood" enda kood ning vajuta nupule "Rakenda". Erinevatele soodustuse koodidele kehtivad ka erinevad tingimused, mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes — palun jälgi neid hoolikalt. Igal juhul peab soodustuse koodi kasutades jääma lõpliku ostukorvi summa suurem kui 0,01€;

6.4. Vajutades "Kassasse" kuvatakse Teile tellimuse kinnitamise lehekülg. Minuminu.ee lehel on võimalik tasuda nii külalisena kui ka registreeritud kasutajana. Palun täite kõik nõutud väljad. Seejärel valige kohaletoimetamise võimaluste vahel – Post24 pakiautomaat, Itella SmartPOST pakiautomaat, Eesti Posti postkontor või ise järele tulemise võimalus. Lõpetuseks valige sobiv "Makseviis". Minuminu.ee lehel saad tasuda SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay pangalinkidega, lisaks saab tasuda läbi Paypali keskkonna ning Visa/Mastercard krediitkaardiga.

6.5. Kontrollige tellimus üle ning vajutage seejärel "Kinnita tellimus";

6.6. Teid suunatakse eelnevalt valitud internetipanka, kus saate makse lõplikult sooritada. Kui valisite arvega maksmise, saadetakse arveldusarve info Teile emailile.

NB! Tellimuse kinnitamiseks tuleb kindlasti vajutada pärast maksmist nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Vastasel juhul tellimust ei aktiveerita!

6.7. Peale makse kinnitamist saadame Teie e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta. Ongi kõik, oled saanud uue Toote omanikuks!

 

7. Kohaletoimetamine

7.1. Minuminu.ee lehelt ostes on võimalik valida nelja erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:

7.2. Post24 pakiautomaat. Tellitud Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati kolme tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Teie e-posti aadressile, välja arvatud personaliseeritud tooted, mille puhul palume arvestada umbes 5 tööpäevase ajakuluga.

* Toote tellimiseks Post24 pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. 

* Kui tellitud kaup on jõudnud Post24 pakiautomaati, tuleb Teile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

PS! Palun säilitage SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saate kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 72-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Toodet hoitakse Post24 pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Minuminu.ee-le.

7.3. Itella SmartPOST pakiautomaat.  Tellitud Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati kolme tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Teie e-posti aadressile, välja arvatud personaliseeritud tooted, mille puhul palume arvestada umbes 5 tööpäevase ajakuluga.

* Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati valige sobiv linn ja pakiautomaat. 

* Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb Teile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

PS! Palun säilitage SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saate kasutada samas SMS-is olnud tagastuskoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 72-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Minuminu.ee-le.

7.4. Eesti Posti postkontor. Tooted saate postkontorist kätte keskmiselt 3 päeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Teie e-posti aadressile. Tellitud Tooted jõuavad Sinu valitud pakiautomaati kolme tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saatmisest Teie e-posti aadressile, välja arvatud personaliseeritud tooted, mille puhul palume arvestada umbes 5 tööpäevase ajakuluga.;

* Kui tellitud Tooted jõuavad postkontorisse, saadetakse Sulle kiri infoga, millisest postkontorist Tooted kätte saad. PS! Toote pakendi peal on Toote triipkood, mille numbrit säilita kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni – kauba võimalikul tagastamisel pead kasutama triipkoodi;

* Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (s.t. ajavahemikul reedel pärast kella 08.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 3-päevane tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

* Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe Tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse Toode tagasi Minuminu.ee-le

7.6. Juhul kui klient ei lähe Tootele järgi käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, hüvitab klient korduva saatmisega seotud kulud;

7.7. Tellitud Toode peaks Teieni jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna meile sellest koheselt teada e-posti teel minuminu@minuminu.ee või helistades 56 489 183;

7.8. Minuminu.ee kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Post24 pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati, Eesti Posti postkontorisse või üle antud kliendile või tema poolt määratud isikule. 

 

8. Tagastamine ja ümbervahetamine

8.1. Minuminu.ee lehelt ostetud Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toote Post24 pakiautomaati, Itella SmartPOST pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest. Tagastamisele ei kuulu personaliseeritavad tooted, mis on valmistatud Kliendi etteantud juhiste kohaselt.

8.2. Õigeaegselt ollakse tagastatud siis, kui tagastamise või ümbervahetamise avaldus on saadetud Minuminu.ee e-postile, tagastamise avaldus on minuminu.ee meeskonna poolt kinnitatud ning Toode on koos taotlusega postitatud Post24 pakiautomaadi või Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Minuminu.ee aadressile p-s 8.1 nimetatud tähtaja jooksul. Raha tagastatud Toodete eest hüvitame Teile 5 tööpäeva jooksul alates Toodete õigeaegsest tagasi jõudmisest Minuminu.ee-le;

8.3. Toote tagastamine või ümbervahetamine käesoleva lepingu tingimuste raames on tasuta;

8.4. Toote tagastamise ja ümbervahetamise kord:

* Täitke Toote tagastamise või ümbervahetamise taotlus (võimalik välja printida Minuminu.ee lehel "Minu konto" alalehelt). Anna tagastamisest või ümbervahetamisest teada ka e-posti aadressil minuminu@minuminu.ee;

* Juhul kui tellisite Toote Post24 pakiautomaadi või Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel, viige Toode samasse Post24 pakiautomaati või Itella SmartPOST pakiautomaati ja sisestage SMS-iga saadud tagastuskood;

* Juhul kui tellisite Toote Eesti Posti postkontorisse või ELS kulleriga, vii Toode ükskõik millisesse Eesti Posti postkontorisse. Tagastamine toimub Toote pakendil olnud vöötkoodi alusel;

* Toote sihtkohaks märgi Pirita Selveri pakiautomaat (MinuKink OÜ, Telefon (+372) 56 48 91 83). Toode jõuab meieni 5 tööpäeva jooksul ja kätte saamise kohta saadame Teie e-posti aadressile sellekohase kinnituse.

8.5. Tagastatava või ümbervahetatava Toote seisukord

* Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi olla kahjustunud.

a. Kui tagastatav Toode (ja Toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis on meist sõltumatud või mis on tingitud Toote mittesihipärase kasutamisest, on Minuminu.ee-l õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Teie poolt Toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadame Teile avalduse;

b. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata Toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Minuminu.ee vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

* Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke.

a. Kui selgub, et Toodet on kasutatud, juhindub Minuminu.ee mõistliku kasutuse põhimõttest – kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks. Meil on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud Toote väärtuse vähenemine Teie poolt Toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga.

* Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode peab olema originaalpakendis

a. Ava originaalpakend alati ettevaatlikult, et see ei oleks rikutud. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis;

8.6. Ümbervahetamise erisused

* Ümbervahetamise korral paneme Teile uue soovitud Toote teele niipea, kui oleme ümbervahetamisele kuuluva Toote kätte saanud. Uus toode jõuab Teieni sama kiiresti kui tavaostu korral;

* Minuminu.ee ei saa alati garanteerida Toodete ümbervahetamise võimalust, sest laoseisud on muutlikud ning asendustoode võib lihtsalt puududa. Sooduskampaaniate puhul pakume ümbervahetamise võimalust vaid siis, kui ostetud toode on defektne või transpordi käigus kannatada saanud. Juhul, kui Te asendustoodet ei leia, tagastame Teile ostusumma.

 

9. Garantii ja nõuetele mittevastava toote tagastamine

9.1. Minuminu.ee vastutab Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis olid Tootel selle üleandmise ajal ja ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Toodete Sulle üleandmisest;

9.2. Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda Toodete asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Toodete vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastavad Tooted Minuminu.ee kulul;

9.3. Toote asendamine või tagastamine toimub käesoleva lepingu p-s 8 sätestatud korra järgi;

9.4. Minuminu.ee ei vastuta Toodetel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud:

* kliendist tulenevatel põhjustel; 
* Toote mittesihipärase kasutamise tõttu; 
* Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;

9.5. Juhul, kui Minuminu.ee ekspertiisi käigus selgub, et Toodete puudused tulenevad käesolevate müügitingimuste p-s 9.4 nimetatud põhjustel, ei tagastata Toote maksumust ega transpordikulusid. 

9.6. Minuminu.ee tasub Teie arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud Toote maksumuse 5 tööpäeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast;

9.7. Kaebus saada kirjalikult või e-postiga aadressile minuminu@minuminu.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kaebusesse märgi:

* Enda nimi ja kontaktandmed 
* Kaebuse esitamise kuupäev 
* Toote puudus 
* Minuminu.ee-le esitatav nõue 
* Lisada ostu sooritamist tõendav tellimuse nr.

9.8. Minuminu.ee-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

 

10. Vastutus ja vääramatud jõud

10.1. Minuminu.ee vastutab Teie ees ning Teie vastutate Minuminu.ee ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses;

10.2. Minuminu.ee ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Minuminu.ee ei saanud mõjutada ning mille saabumist Minuminu.ee ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);

10.3. Minuminu.ee ei vastuta käesoleva lepingu p-s 4.1 – 4.3 sätestatud tingimuste tegelikkusele mittevastamise korral;

10.4. Minuminu.ee ei vastuta Toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast Toote üleandmist vedajale;

10.5. Minuminu.ee vastutab Teie eest Toote müügihinna ulatuses. Minuminu.ee ei võta vastutust puudusega Toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

 

11. Privaatsus

11.1. Minuminu.ee e-poe kasutamisega annate selge ja teadliku nõusoleku Minuminu.ee enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;

11.2. Minuminu.ee teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Te annate Minuminu.ee  nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui oled märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel;

11.3. Teie isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses;

12.4. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. Minuminu.ee kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus;

12.5. Isikuandmeid töötleb Cudeta OÜ, Võsa tee 13-10, Tallinn.

 

13. Tingimuste muutmine

13.1. Minuminu.ee on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje  Minuminu.ee kaudu;

13.2. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel Minuminu.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Minuminu.ee ja Teie vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti;

13.3. Minuminu.ee jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 200 EUR-i maksev toode on kogemata müügis 5 EUR-iga ja tegemist on ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja Toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

 

14. Muud tingimused

14.1. Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktid;

14.2. Teie ja Minuminu.ee vahel seoses Minuminu.ee lehelt toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.